ثبت و پیگیری سفارش

ثبت سفارش

برای خرید از وادی کالا  اولین گام ثبت سفارش خرید است. وادی کالا  توصیه می کند قبل از ثبت سفارش، جهت استفاده از خدمات و پیگیری سفارش، عضو سایت شوید. به منظور ثبت سفارش، لازم است کالای مورد نظر خود را از بین کالاهای موجود، با توجه به موارد انتخابی و توضیحات محصول، انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از آن به سبد خرید خود مراجعه و سفارش خود را تکمیل کنید.

– پس از مراجعه به سبد خرید، جزئیات سفارش خود اعم از نوع محصول، قیمت، تخفیف و… را مشاهده خواهید کرد.

– در مرحله بعد اطلاعات سفارش دهنده و آدرس مقصد نمایش داده خواهد شد، این اطلاعات به طور پیش فرض از حساب کاربری شما بازخوانی خواهند شد، در صورت تمایل به تغییر اطلاعات یا ارسال به آدرسی غیر از آدرس ثبت شده می توانید از طریق کادرهای ارسال سفارش را ویرایش کنید. در این مرحله به منظور اطمینان در اطلاعات ثبت شده، خلاصه ای از اطلاعات محصول ثبت شده در پایین صفحه پرداخت نمایش داده شده است. فشردن دکمه ثبت سفارش به منزله اطلاع شما از نحوه خرید، قیمت گذاری، نحوه ارسال و دریافت سفارش و نیز خدمات پس از ارسال می باشد.

ارسال سفارش

پس از ثبت سفارش، سفارش شما وارد مرحله پردازش خواهد شد. محصول شما به صورت ایمن توسط وادی کالا  بسته بندی و به آدرس ثبت شده در هنگام سفارش ارسال خواهد شد. با توجه به فاصله زمانی مبدأ و مقصد و نیز ساعات کاری شرکت های پستی مدت زمان دریافت متغیر خواهد بود.

پیگیری سفارش:

خریدار می تواند با مراجعه به حساب کاربری خود و سپس قسمت “سفارش ها”، سفارش های خود را مشاهده کند. با انتخاب مشاهده جزئیات در هر سفارش، خریدار می تواند از وضعیت و آخرین اطلاعات ثبت شده درباره سفارش خود آگاه شود.

دریافت سفارش

پس از دریافت محصول توسط خریدار، وی می بایست نسبت به بررسی و استفاده از محصول خریداری شده خود اقدام کند. در صورتی که سفارش از هر لحاظ (فیزیکی، فنی، مغایرت در سفارش، عدم تطابق مندرجات و …) مشکلی داشته باشد، خریدار می بایست مراتب را از طریق تماس تلفنی به اطلاع وادی کالا رسانده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نماید.

در صورت بروز هرگونه مشکل گزارش شده، مراتب توسط وادی کالا رسیدگی و پیگیری خواهد شد.