راهنمای پنل کاربری

راهنمای پنل کاربری

بعد از ورود به حساب، شما می توانید از طریق پنل کاربری خود اقدام به ویرایش اطلاعات، ویرایش و ثبت آدرس و یا مشاهده و پیگیری سفارش های خود کنید.

پنل کاربری شامل قسمت های زیر می باشد.

–پیشخوان

سفارش ها

دانلود ها

آدرس ها

اطلاعات حساب کاربری

علاقه مندی ها

پیشخوان:

از پیشخوان حساب کاربری خود می توانید آخرین سفارش ها را ببینید ، به راحتی آدرس حمل و نقل و صورت حساب را مدیریت کنید و اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور را تغییر دهید.

سفارش ها:

در این قسمت سفارش های در حال پردازش و سفارش های ثبت شده قبلی قابل رویت است.

از طریق این بخش، کاربر می تواند تعداد سفارشات، لیست سفارشات و دیگر اطلاعات راجع به ثبت، ارسال، وضعیت و نحوه پیگیری سفارش خود را مشاهده کند.

کاربر همچنین می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز یک سفارش را با کلیک روی لینک “مشاهده جزئیات” دریافت و اطلاعات مربوطه را مشاهده کند

دانلود ها :

در این قسمت فایل های دانلودی شما قابل مشاهده است.

آدرس ها :

در این قسمت از پنل کاربری، کاربر می تواند آدرس خود را ثبت و یا ویرایش کند. در جهت ارائه خدمات بهینه، آدرس های ارائه شده توسط کاربر باید به صورت دقیق، صحیح و واقعی باشد و وادی کالا در صورت نیاز می تواند اطلاعات مشخصی را در رابطه با خدمات، ثبت و ارسال سفارش از کاربر دریافت نماید.

نام و نام خانوادگی در این قسمت می تواند متفاوت از نام اصلی شما در قسمت “اطلاعات کاربری” باشد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که سفارش خود را به آدرس جدیدی ارسال نمایید.

علاقه مندی ها:

در این محصولات مورد علاقه قابل ذخیره شده شما قابل مشاهده است .

– خروج از حساب کاربری

با انتخاب این گزینه می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید.